Müügitingimused

ÜLDSÄTTED

Käesolevad FashionHouse e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad ostmisel FashionHouse e-poest internetiaadressil www.fashionhouse.ee. Kauba müüja on Pelsmar OÜ (edaspidi: müüja), aadress Väike-Karja 12, Tallinn 10140, registrikood 10683112, tel +372 627 6444  e-posti aadress info@fashionhous.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel FashionHouse e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://fashionhouse.ee/muugitingimused/. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada. Klient nõustub e-posest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

KAUBAD E-POES

Kauba valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda FashionHouse kaupluses olevast kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

E-poes võib olla kaupa, mis on saadaval ainult limiteeritud koguses ja on eriväljaanded. E-poe kaupa müüakse ka tavapoes, mistõttu ei ole e-poel alati võimalik tagada kauba saadavust e-poes (juhul kui kaup on tavapoes müüdud). Juhul, kui klient esitab e-poes tellimuse, kuid kaup ei ole saadaval, siis ei ole müüjal võimalik seda tellimust täita. Sel juhul võtab müüja kliendiga ühendust ning pakub sama kauba võimaliku uue saadavuse aja, asenduskauba või tagastab kliendile ostusumma 14 kalendripäeva jooksul.

E-poes olevad kauba fotod on illustratiivsed. Kauba välimus arvuti monitoril või nutiseadme ekraanil võib tegelikkusest mingil määral erineda, tulenevalt seadme või monitori värvikuvamise iseärasustest.

TELLIMUSE ESITAMINE

Klient valib e-poest välja soovitud kaubad, valib toote värvi ja suuruse ning lisab kauba ostukorvi. 

Ostukorvis tooteid ei broneerita.

Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkonnas. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arvel toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.

Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile kinnituse e-postile.

Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda (tellimus tühistada) ning tellitud kaup jätta üle andmata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti eksimuse tõttu. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse klienti. Osalise tühistamise korral võib müüja küsida kliendi soovi ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.

KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED

Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu pangalingid: Swedbank, SEB ja Luminor

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.

E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

KAUBA KÄTTESAAMINE

Kaupa saab tellida FashionHouse kauplusesse, aadressil Väike-Karja 12 või kliendi poolt sisestatud aadressile kulleriteenust kasutades.

Kauba kättesaamine kauplustest

Kauba väljastamine toimub FashionHouse lahtiolekuaegadel.

Kauplustesse saab järgi tulla alates järgmisest kalendripäevast peale müügilepingu jõustumist (kauba eest tasumist).

Kliendile väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja kauba arve või unikaalse tellimuse numbri alusel. Kaup antakse kliendile üle allkirja vastu. 

Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud. 

Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kättesaamine kullerteenusega

E-poest tellides on kullerteenus kliendile tasuta.

Kaupa saab tellida järgnevatesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome (Ahvenamaale kaupa tellida ei saa). 

Müüja edastab kauba kullerteenuse osutajale esimesel võimalusel kui mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul kauba eest tasumisest. Kaup toimetatakse kliendile vastavalt kullerteenuse osutaja tarnegraafikule: standard tarneaeg 2 tööpäeva, maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva. 

Kliendil on teenuse kvaliteedi tagamiseks kohustuslik lisada kliendi andmetesse kliendi telefoninumber. 

Kui kulleril ei õnnestu Kliendiga ühendust saada või kaupa üle anda, viiakse kullerpakk võimalusel väljastamiseks pakiautomaati või postkontorisse. Kliendile edastatakse saadetise saabumise teade saadetise väljastuskoha ja -aja kohta. 

Kaupa, mida kuller ei saanud kättetoimetamise katsel kliendile üle anda, hoiustatakse võimalusel postiasutuses või pakiautomaadis 7 (seitse) kalendripäeva. Hoiuaja möödumisel tagastatakse saadetis müüjale. Müüja tagastab märgitud juhul ostjale kauba hinna (miinus kauba saatmise ja tagasisaatmise kulu). 

Enne kauba üleandmise kinnituse allkirjastamist kohustub klient kauba pakendi hoolikalt üle vaatama ning pakendi kahjustuste korral teeb klient vastava märke saatelehele. Katkise pakendi korral on kliendil võimalik keelduda kauba vastuvõtmisest. 

Klient on kohustatud säilitama kauba pakendil oleva triipkoodi kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik kaup vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks nimetatud triipkoodi.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kauba kohaletoimetamisel.

Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest või kullerteenuse osutajast. 

Kauba kontroll

Kauba kättesaamisel kohustub klient viivitamatult avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata ning kontrollima saabunud kauba. Juhul kui klient on rikkunud pakendi või kauba hooletuse tõttu ehk tootepakendit või kaupa oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest. 

Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest viivituseta teavitada müüja klienditeenindust telefonil +372 627 6444 või e-posti aadressil info@fashionhouse.ee ning edastada müüjale fotod valest või defektsest kaubast või rikutud pakendist. 

Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt müüja privaatsustingimustele.

KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

Füüsilisest isikust kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (v.a toote puuduste ilmnemisel, vt peatükk 9), võttes ühendust e-poe klienditoega telefonil +372 627 6444 või e-posti aadressil info@fashionhouse.ee. Seejärel tuleb saata info@fashionhouse.ee e-posti aadressile täidetud tagastusavaldus. Müüja kinnitab selle kättesaamise e-kirja teel.

Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tagastusavalduse esitamisest.

Kauba tagastamisel kehtib põhimõte, et tagastamine toimub samal viisil, mil kaup kliendile toimetati.

Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud tagastusavalduse ning edastama selle koos kaubaga FashionHouse kauplusesse (tegevuskoht Väike-Karja 12, Tallinn). Kullersaadetist on võimalik 14 päeva jooksul tagastada postkontorist. Tagastamine toimub ainult algse pakikoodi alusel. Pakiautomaadi saadetist on võimalik 14 päeva jooksul tagastada endale sobivasse pakiautomaati SMS-teavituses oleva tagastuskoodi alusel. Tagastusavalduse vormi leiab:

Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Tagastada ei ole võimalik tooteid, millel on eemaldatud tootesilt toote hinna, toote nime ja tootekoodidega. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda samal viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt füüsilises kaupluses ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.

Juhul, kui klient on müügilepingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul kauba jõudmisest müüjani. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

Tagastatava kauba transpordi eest tasub klient v.a. juhu kui kaup on defektne. Defektse kauba transpordi mõistliku ja põhjendatud maksumuse tagastab müüa kliendi kontole, millelt sooritati ost.

KAUBA VAHETAMINE

Juhul, kui klient soovib kauba vahetamist või asendamist, tuleb täita kaubaga kaasas olev tagastusavaldus. Kauba vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode on defektne.

Kui müüjal ei ole võimalik tagastatud kaupa välja vahetada kliendi soovitud suuruse  puudumise või muu põhjuse tõttu, võtab müüja kliendiga ühendust leidmaks kliendiga lahendus. Lahenduse mitte leidmisel tagastab müüja kliendile kauba ostuhinna. 

PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest esimesel võimalusel kuid mitte hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest.

Klient saab esitada pretensiooni e-kirja teel aadressile info@fashionhouse.ee või FashionHouse kaupluse (tegevuskoht Väike-Karja 12, Tallinn) klienditeeninduse letis. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puuduse kirjeldus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Müügilepingule kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti või Tarbijavaidluste komisjoni poole vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. 

Shopping Cart